درباره طراحی وب سایت با وردپرس - طراحی وب سایت

Wiki Article

وقتی صحبت از پشتیبانی سایت می شود در واقع شامل برطرف کردن ایرادهای سایت به صورت تخصصی و به کمک گروهی از متخصصین این حوزه است.

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

امکان ارائه گزارشات هر پاپ‌آپ که جند مرتبه دیده شده یا روی دکمه‌های موجود روی پاپ‌آپ کلیک شده قابلیت اتصال پاپ‌آپ به سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه مانند میل‌چیمپ، میلرلایت قابلیت پشتیبانی پیشرفته کاربران وب سایت

به همین دلیل است که همیشه باید به سایز و حجم تصاویر و ویدیوهایی که روی سایتتان قرار می‌دهید توجه داشته باشید.

به این سایت روز رسانی خودکار نرم افزار و همچنین ارتقای سخت افزاری

امکان درج نظر توسط کاربران با مدیریت و تأیید آن ها قبل از نمایش در سایت

سخن پایانی: در حال حاضر با توجه با پیشرفت تکنولوژی نمی توان در فضای آنلاین فعال نبود. طراحی سایت و خدمات مربوط به آن، از جمله مواردی است که در هر حرفه ای به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

پکیج طراحی سایت طراحی تخصصی سایت طراحی سایت cms هاست دامنه رایگان طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای فروشگاه اینترنتی طراحی سایت آماده سرور اختصاصی هاست و دامین طاحی سایت طراحی وبسایت طراحی سایت تهران طراحی پورتال یا پرتال طراحی سایت ریسپانسیو فروش سایت آماده طراحی سایت داینامیک شرکتهای طراحی سایت طراحی سایت دانشگاه مشاوره طراحی سایت هزینه طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی

افزونه های وردپرس و تاثر آن اینجا کلیک کنید بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد بیلاود مارکتینگ محفوظ است و طبق قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

از طرفی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند.

مدیریت سایت شخصی باید علاوه بر سادگی، کاربردی نیز باشد. مدیر سایت باید بتواند به آسانی از امکانات سایت استفاده نماید.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان این سایت داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر منبع مقاله بگیرید.

Report this wiki page