خدمات طراحی وب سایت چیزهایی که قبل از خرید باید بدانید - طراحی وب

Wiki Article

اینجا ممکن است تصور کنید که طراحی تطبیقی باعث می‌شود تجربۀ کاربری ضعیفی برای کاربران بسازید؛ اما اینطور نیست!

باید بدانید که اگر توقع شما یک وب سایت حرفه ای و پیشرفته است، نمی توانید با پرداخت قیمت طراحی سایت ارزان به آن دست یابید. در هر حال طبیعی است که یک وب سایت آماده، رایگان یا ارزان قابلیت ها و ویژگی های وب سایت های حرفه ای و اختصاصی را نداشته باشد. پس متناسب با سطح توقع خود از خدمات طراحی سایت استفاده کنید.

خریدار روی لینک کلیک می‌کند وارد صفحه‌ای می‌شود که ابتدا به محصول امتیاز می‌دهد سپس نظرش را برای آن محصول ثبت می‌کند.

سایت طراحی شده باید دارای انعطاف بوده و قابلیت توسعه نیز داشته باشد. تعرفه طراحی سایت با وردپرس به قدری پایین است که می توان گفت قیمت طراحی سایت با وردپرس ارزانترین روش طراحی سایت است. اما هزینه طراحی سایت با پایتون نسبتا بالاست.

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ موبایل سازگار می‌شوند.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

امکان عضویت و ورود توسط ایمیل امکان عضویت و ورود با گوگل امکان عضویت و ورود پیامکی با قابلیت ارسال کد تایید به شماره همراه امکان تغییر نقش کاربران به مدیر کل، مدیر فروشگاه، ویرایشگر مقالات، نویسنده مقالات امکان ارسال ایمیل جهت فراموشی رمز ورود امکان مشاهده پروفایل بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده سفارش‌های ثبت شده در حساب کاربری امکان مشاهده فایل‌های دانلودی محصولات دانلود در حساب کاربری امکان مشاهده پلن‌های عضویت ویژه در حساب کاربری در صورت فعال بودن ادامه این قابلیت روی سایت امکان مشاهده بخش پشتیبانی در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان درج، مشاهده و ویرایش آدرس توضیحات بیشتر کاربر در بخش حساب کاربری امکان خروج از حساب کاربری امکان مشاهده دوره‌های دانلودی خریداری شده در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت تنظیمات و دسترسی‌های مدیر وبسایت

فاکتورها و عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

شما می‌توانید از طریق ادمین وردپرس، این نظرات را مدیریت کنید. شاید نخواهید نظردهی برای برخی صفحات فعال باشد، همچنین می‌توانید مشخص کنید کدام نظرات نمایش داده شوند.

همان طور که پیش از این نیز گفته شد با یک تعریف ساده وردپرس نرم‌ افزاری است که برای ایجاد وب‌ سایت یا وبلاگ از آن استفاده می شود. وردپرس از سال ۲۰۰۳ منتشر شده است. این نرم افزار به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای بسیار انعطاف ‌پذیر عمل می کند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه است. ولیکن از جمله معایب طراحی سایت وردپرس می توان به امنیت پایین و سرعت پایین سایت های وردپرس اشاره داشت. اما نگران نباشید به یاد داشته باشید در صورتی که طراح سایت شما و شرکتی که با آن قرارداد طراحی سایت خود را بسته اید کاربلد و حرفه ای باشد به راحتی می تواند امنیت وب سایت شما را با چند ترفند درست و اصولی و نصب افزونه های مناسب بالا ببرد. بنابراین نیازی نیست که نگران امنیت سایت های وردپرسی خود باشید. اما این در صورتی است که شما شرکت درستی را برای این کار انتخاب کرده باشید. اما در مورد این سایت سرعت سایت های وردپرسی می توان گفت طراح سایت شما در صورتی که شخص کاربلدی باشد به راحتی می تواند کار طراحی سایت شما را با سرعت ایده آل به شما تحویل دهد.

دامنه های مختلف: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در سئو – قیمت طراحی سایت با ورد پرس، هزینه های مربوط به دامنه می باشد. در پرداخت هزینه راه اندازی سایت بهتر است بدانید که برای انواع مختلف دامنه باید هزینه هایی را به طور سالیانه پرداخت کنید؛ و قیمت طراحی سایت با وردپرس براساس دامنه های ملی و یا بین المللی تفاوت پیدا می کند.

اینجا مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟ قیمت طراحی سایت با وردپرس سئو – قیمت طراحی سایت

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

Report this wiki page